קרושה בייסיק - תפרים בצורת באבל סטיץ׳

קרושה בייסיק - תפרים בצורת באבל סטיץ׳

קרושה בייסיק - תפרים בצורת מניפה לקריא קרושה בייסיק - תפרים בצורת באבל סטיץ׳ 2 minutes הבא קרושה בייסיק - טבלת סימני סריגה

 

2 עיניים בסיסיות יחד
Single Crochet Together (Sc2tog)
נעצי את המסרגה לשני צדדים של הלולאה (כפי שמוצג בציור 1), כרכי את החוט והוציאי לולאה. נעצי את המסרגה ללולאה הבאה, כרכי חוט והוציאי לולאה. כרכי חוט ומשכי את החוט דרך  3 הלולאות שעל המסרגה.

 

 

3 חצאי עמודים יחד
Half Double Crochet 3 Together (Hdc3tog)
כרכי חוט, נעצי את המסרגה לחלק אחורי של עין שרשרת (כפי שמוצג בציור), משכי לולאה. כרכי חוט, נעצי את המסרגה  לחלק אחורי של עין שרשרת הבאה (כפי שמוצג בציור), משכי לולאה.  כרכי חוט ומשכי לולאה דרך כל 6 לולאות שעל המסרגה. סרגי עין שרשרת לסגירה.

 

  

 

2 עמודים יחד
Double Crochet 2 Together (Dc2tog)
סרגי עמוד (לא עד הסוף), כפי שמוצג בציור. כרכי חוט והכנסי את המסרגה לחלק האחורי של הלולאה הבאה, הוצאי לולאה. כרכי חוט ומשכי לולאה דרך 2 לולאות.  כרכי חוט ומשכי לולאה דרך 3 לולאות הנותרות שעל המסרגה.

 

 

 

 4 עמודים יחד
Double Crochet 4 Together (Dc4 tog)
כרכי חוט. סרגי עמוד (לא עד הסוף), סרגי עוד 3 עמודים (לא עד הסוף) כפי שמוצג בציור. כרכי חוט ומשכי לולאה דרך כל הלולאות שעל המסרגה. סרגי עין שרשרת לסגירה.

 

 

 

באבל סטיץ׳ - 4 עמודים יחד עם דילוג באמצע

Double Crochet Bobble Stc

סרגי עמוד (לא עד הסוף), כרכי חוט וסרגי עמוד נוסף (לא עד הסוף) מאותה לולאה.  דלגי על  3 לולאוה וסרגי עוד סט של 2 עמודים (לא גמורים) מלולאה אחת, כפי שמוצג בציור. כרכי חוט ומשכי לולאה דרך כל 5 הלולאות שעל המסרגה, סרגי עין שרשרת לסגירה.

1 comments

גיטה פלוינסקי

גיטה פלוינסקי

אני מעוניינת ליקנות מכונת סריגה.

אני מעוניינת ליקנות מכונת סריגה.

השאר תגובה

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

שירות לקוחות

אנו זמינים בטלפון מיום א׳-ו׳ 04-8667680