נגישות באינטרנט

האינטרנט מהווה כיום את המאגר הגדול ביותר לחופש המידע עבור כלל המשתמשים, ומשתמשים בעלי מוגבלויות בפרט.

ככזה, אנו שמים חשיבות רבה במתן אפשרות שווה לאנשים עם מוגבלות לשימוש במידע המוצג באתר, ולאפשר חווית גלישה טובה יותר.

אנו שואפים להבטיח כי השירותים הדיגיטליים יהיו נגישים לאנשים עם מוגבלויות, ועל כן אנו משקעים משאבים רבים להקל את השימוש באתר עבור אנשים עם מוגבלויות, ככל האפשר, מתוך אמונה כי לכל אדם מגיעה הזכות לחיות בשוויון, כבוד, נוחות ועצמאות.

כדי לממש הבטחה זו, אנו שואפים לדבוק, ככל האפשר, בהמלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.1 הבינלאומי

כיצד עובדת ההנגשה באתר?

באתר מוצב תפריט הנגשה של חברת הנגשת אתרים – נגיש בקליק. לחיצה על הכפתור הנגישות מאפשרת את פתיחת התפריט המכיל את כפתורי ההנגשה. לאחר בחירת נושא בתפריט יש להמתין לטעינת הדף.

התוכנה פועלת בדפבפנים הפופולריים CHROME, FIREFOX, SAFARI, OPERA

אחריות השימוש והיישום באתר חלה על בעלי האתר ו/או מי מטענו לרבות התוכן המוצג באתר בכפוף למגבלות ולתנאי השימוש בתוכנה.

 תוכנית לאפשרויות הנגישות בתפריטתו:

התאמה לניווט מקלדת - מתן אפשרות לניווט ע״י מקלדת
התאמת האתר לקורא מסך - התאמת האתר עבור טכנולוגיות מסייעות כגון NVDA, JAWS
הגדלת פונט האתר ל־5 גדלים שונים
חסימת הבהובים - עצירת אלמנטים נעים וחסימת הבהובים
התאמת ניגודיות - שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע כהה
התאמת ניגודיות - שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע בהיר
התאמת אתר לעיוורי צבעים
שינוי הפונט לקריא יותר
הגדלת הסמן ושינוי צבעו לשחור או לבן
הגדלת התצוגה לכ־200%
הדגשת קישורים באתר
הדגשת כותרות באתר
הצגת תיאור אלטרנטיבי לתמונות
הצהרת נגישות
שליחת משוב נגישות

שימוש ברכיבים ואתרי צד שלישי

כאשר נעשה שימוש ברכיבים או אתרי אינטרנט של צד שלישי באתר כגון פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, טוויטר, צ`אטים חיצוניים ואחרים שאינם בשליטתנו, ייתכן והדבר יציב אתגרים בשימוש באתר בידי אנשים בעלי מוגבלויות שאין ביכולתנו לתקן.

נגישות בסניפים

אנו עושים את כל המאמצים להבטיח את נגישות סניפי הרשת לכל סוגי המוגבלויות. התאמות נגישות הקיימות בכל הסניפים: 

1.      עמדות מכירה (בישיבה) בשטחי הסניף נגישות.  
2.      מעברים נגישים לכל התצוגות.
3.     כיסא עם מאחזי יד למנוחה נמצא בסמוך לעמדות מכירה בישיבה. 
4.      בהצגת תעודת נכה – פטור מתור, תינתן קדימות בתור. 
5.  מותרת כניסה עם חיית שירות. 

6.  עובדים בסניפים עברו הדרכות "שירות נגיש" – ניתן לפנות לכל עובד ולבקש את עזרת הצוות.

פניה לאחראי הנגישות

אם במהלך הגלישה באתר נתקלתם בקושי בנושא נגישות, אחראי הנגישות של החברה עומד לרשותכם במגוון ערוצים לפנייה בנושאי נגישות, נשמח לקבל מכם משוב.
פרטי האחראי נגישות בחברה שם: ילנה
טלפון: 054-5935061
 helena.shmidt@gdil.co.il :אימייל
כתובת למשלוח דואר: נורדאו 37, חיפה

הבהרה

חרף מאמצנו לאפשר גלישה באתר נגיש עבור כל דפי האתר, יתכן ויתגלו דפים באתר שטרם הונגשו, או שטרם נמצא הפתרון הטכנולוגי המתאים.
אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר, ככל האפשר, וזאת מתוך אמונה ומחויבות מוסרית לאפשר שימוש באתר לכלל האוכלוסייה לרבות אנשים עם מוגבלויות.

תאריך עדכון הצהרה: 08/11/2023

צור קשר

שירות לקוחות

אנו זמינים בטלפון מיום א׳-ו׳ 04-8667680