8.ביטול עסקאות והחזרת מוצרים

8.1. על המוצר להיות באריזתו המוקרית, בלי שנעשה בו שימוש.

8.2. על הההחזרה להתבצע תוך 14 ימים ממועד ביצוע העסקה, ועל אחריותו של הלקוח לדאוג להחזרת הפריטים לחנויות פיזיות של החברה.

 הלקוח רשאי לבטל עסקה, דהיינו לחזור בו מרכישת המוצר , בתוך 14 יום מיום ביצוע הרכישה, ובלבד שהודעת הביטול נמסרה במסמך בכתב עד שבועיים ממועד קבלת ההודעה על השלמת הרכישה[כמפורט בסעיף 14ג לחוק הגנת הצרכן], והמוצר הוחזר ע"י המשתמש לחנות מבלי שנעשה בו שימוש ומבלי שנפגם.

יובהר כי במקרה של ביטול עסקה, רשאי החברה לגבות דמי ביטול כקבוע בחוק, ואשר יסתכמו לשיעור של 5% מסכום העסקה או 100 ש"ח,  כנמוך מביניהם. בנוסף לדמי ביטול, נעשתה העסקה בכרטיס אשראי והוכיח העוסק לצרכן כי חברת כרטיסי האשראי או גוף אחר שעמו התקשר העוסק לביצוע סליקת כרטיסי אשראי, גבו ממנו תשלום בעד סליקת כרטיס האשראי בעסקה שבוטלה, רשאי העוסק לחייב את הצרכן גם בתשלום שנגבה ממנו, דהיינו: 12.8 ש״ח לעסקת ביטול רגילה דרך המסוף ו21.4 ש״ח לעסקת ביטול ידנית פלוס 2% עבור עמלת סליקה. במקרה של ביטול עסקה שנעשה לאחר שהמוצר יצא מהחנות, לא יוחזרו ללקוח דמי משלוח.


8.3. על אף האמור לעיל, יובהר ויודגש, כי זכות הביטול אינה מוקנית במקרים הבאים:

א) לגבי "טובין פסידים" כמשמעם בחוק הגנת הצרכן.

ב) לגבי מוצר שהוא מידע כהגדרתו בחוק המחשבים, התשנ'ה-1995.

ג) טובין שיוצרו במיוחד בעבור הצרכן בעקבות העסקה.

ד) טובין הניתנים להקלטה לשעתוק או לשכפול, לאחר פתיחת אריזתם המקורית.

ה) מוצרים בתפזורת (ללא אריזה)
 ו) מחיר המוצר עד 50 ש"ח (לא כולל עסקת מכר מרחוק)

8.4. ביטול רכישת מוצר יעשה באמצעות משלוח הודעת ביטול בדוא"ל לכתובת: gdil4all@gmail.com ו/או פנייה ישירה לשרות הלקוחות של האתר באמצעות , ו/או למוקד הטלפוני אשר פרטיו מופיעים באתר (להלן: "הודעת ביטול"). הודעת ביטול תועבר משירות הלקוחות של האתר במקביל למפרסם הרלבנטי. מובהר כי עצם משלוח הודעת ביטול בדרך הנ"ל הינה שירות שנותן האתר למפרסם על מנת להקל על הליך ביטול עסקה, אולם ידוע למשתמש כי ביטול עסקה הינו בסמכות הבלעדית של החברה, וכל טענה ו/או דרישה של הלקוח בנושא זה תהיה אך ורק כלפי החברה.

8.5. במקרה של ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה בין המוצר לבין הפרטים אשר הוצגו לגביו, הלקוח יזוכה במלוא התמורה ששילם בגין המוצר, בתוך 14 יום מהמועד בו החזיר הלקוח את המוצר למפרסם .

8.6 בעסקת מכר מרחוק, צרכן שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש (העוסק רשאי לבקש תעודה המוכיחה זאת) – רשאי לבטל את העסקה תוך 4 חודשים מיום עשיית ההסכם או מיום מסירת המוצר או מיום קבלת מסמך גילוי הפרטים הנדרשים על פי החוק, לפי המאוחר מביניהם, כל עוד התבעה שיחה רציפה  (טלפונית או צ'אט) של האדם עם העוסק.

צור קשר

שירות לקוחות

אנו זמינים בטלפון מיום א׳-ו׳ 04-8667680